About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, July 03, 2007

Abah Support Fotopages

Mula-mula Abah tak berapa nak berminat nak tahu tentang dunia fotopages, yang selalu mama dok hadap kat rumah biler Jannah tido.. tapi sekarang dah berubah.. ini kerana Abah selalu pergi meeting yang jauh2 dari mama & Jannah..selalunyer mama & Jannah tak dapat ikut kalau waktu meeting tu mama dalam waktu bekerja, kecuali cuti semester..Masa tu lah mama menyuruh abah melihat Fotopages untuk mengikuti perkembangan terbaru puteri kami iaitu jannah.. Akhirnyer abah akur dengan penglibatan secara serius mama dalam dunia fotopages..Dan kesan sokongan padu abah terhadap dunia fotopages mama ini , abah telah : 1.Membelikan mama laptop HP dan printer HP..( sanggup menghantar mama pergi dan balik ke pusat servis HP..abah tahu mama gelisah tanpa melayari fotopages ketika malam) 2.Menyokong mama menggunakan khidmat 3G Celcom untuk surf internet dimana sahaja.. 3.Membelikan mama camera digital canon IXUS 75 ( Kesian kat mama asyik amik gambar pakai kamera handphone jer)…
❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

papaAdam said...

gus lah papa Jannah & Rizqi nie.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...