About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, July 08, 2007

Heppy 11 months

Anak mama dah masuk 11 bulan..mujur ader gathering, so mama ngan abah anggap calebrate sekali ngan birthday jannah 11 bulan...anggaplah baju yang jannah pakai pada hari gathering tu adalah hadiah dari mama ngan abah erk..he..he.. Mama dan abah doakan agar jannah membesar menjadi anak yang baik hati dan taat pada Allah,ibu bapa, agama dan bangsa serta negara ( macam cogankata hari merdeka jer)..Kami sayang Jannah..teramat sayang...Perkembangan Jannah :
1.Dah pandai tarik laci cabinet, peti ais
2.Dah pandai kuatkan volum tv, on kan radio kat kereta..tekan remote tukar channel
3.bangun pagi suka memeriksa sekeliling rumah, masuk bilik, keluar bilik,pergi ruang tamu ..macam pengawas lak
4.kedekut pada barang yang disukai exs bantal busuk dia..sanggup heret tak bagi orang amik 5.Dah pandai mengagah mama ngan abah
6.Dah boleh jalan walaupun terenti2..
7.Dah pandai sebut “bear’, “fish”..walaupun tak berapa jelas..

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...