About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, July 20, 2007

Dunia ini Jannah yang punyer..


Actually, genap umur jannah 11 bulan ari tu (8 Julai 2007), anak mama ni dah boleh jalan…Yahoo!!!walaupun jalan masih terkenkang2, tetapi dengan yakin dan berani jannah melangkah.. mama tak pernah nampak pun Jannah takut nak memulakan langkah..

Selasa lepas. Mama ngan abah bawa jannah p makan pizza hut muar..apa lagi Jannah, mula2 ok jer, pas tu dah gelisah..nak berjalan.. mama lepaskan jannah dengan pengawasan..Jannah pun gembira yang amat sangat dapat berjalan..akak2 yang kejer kat pizza hut tu beriya2 mendokong jannah..diam lak si Jannah ni..tak de meronta2..kalau dengan mama, dah lamer meronta2 nak turun… p/s :mama gembira bercampur sedih..gembira kerana Jannah dah semakin membesar dan bijak , sedih kerana jannah bukan seperti dulu…

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...