About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, July 30, 2007

Dialog : Jannah nak p sekolah mama!!



Minggu lepas mama mengemas barang2 jannah..barang2 yang dah tak muat lagi, mama simpan dalam box toyogo...mama nak simpan beg sekolah pink jannah( he..he..)..tiba2 jannah pun datang, cuba nak pakai beg pink dia tu..
Mama : Jannah nak p sekolah ye??...
Jannah : (mengangguk)
Mama : Jannah nak p sekolah mana??
Jannah : tunjuk tangan kat luar..
Mama : tu bukan nak p sekolah, tu nak p jalan2..
Jannah : tersengih..terus jalan..
Mama : Sapa nak anto jannah p sekolah ni??
Jannah : (terus naik fisher price walk n ride)
Mama : mari breakfast dulu...
❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...