About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, July 23, 2007

Bergambar di studio..



Mama dapat kupon untuk amik gambar studio free 8R sekeping..so mama decide nak bergambar pakai baju ala-ala raya ..mama kata gambar ni boleh dibuat grafik untuk kad raya..tapi tengoklah Jannah tu, masam jer mukernyer… sebab dia tengah syok meronda2, mama lak amik dia untuk bergambar..
Mama lak dimake up oleh tukang make up tu ..mama nak yang light2 jer.. pas tu kan ader, pasar malam..abah ajak mama turun.. tapi mama tak nak turun,,malu dengan make up..he..he.. apalah mama ni…kate nak jadi model..

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...