About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, April 14, 2009

Sayang kakak............

Lokasi : Intekma Hotel, shah Alam
tarikh : tak ingat ( kira2 2 minggu lepas)
Masa : waktu nak check out..
ooo..dah leh panjat kerusi yer..
nak p mana tu..nak turun kerusi...
sengih..suker dapat turun..berenti jap..bagi mama chance amik gambo saya..


aitt dah ader atas katil..nak p mana tu??oo nak p kat kakak Jannah yer..

nak buat aper lah tu yer Rizqi??..
kak, bangun!!.. mama dah nak check out..naper susah sangat nak bangun kak jannah ni..
macamna nak buat ni erk??ok..kene lakukan something ni..

kalo guna cara kasar tak berkesan..kita guna cara halus lak..
sayangg kakak Jannah..Rizqi sayang kakak..
akak bangun yer..kan berjaya..akak jannah dah bangun..bengang jer Jannah..kene paksa bangun..
sempat lagi main tepon hotel sebelum check out..

*************************************************************************************
ni kat mines..nak makan Mc D..
abaikan baju saya yang cekci tu yerr...

ratu belon..kiri kanan belon..
peminat stereng...

sekarang kak jannah lak buli balikk...
ooo..tadi kejut kan akak yer...

itu sajer..sekian....

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

10 pesanan:

♥ Cik Puan Mimi ♥ said...

tu dia, rizqi dah tunjuk belang.. dah pandai kaco kakak suruh bangun tido.. sian kakak jannah.. heheheh

eina, si rizqi tu dah bertatih ke belum.. pasni bila dia dapat kaki, abis la kau penat nak mengejar..

weii kenapa datang sini tak bgtau.. boleh kita gi lepak mana2..

As said...

alahai... rizqi dah tunjuk skill kaco akak dia.. hehehe.. ader jer yg nak dibuat budak ensem tuh...
hmm elna tul jannah tido... sian dia adik kejut ya...
wah.. jannah.. byknyer nyer belon dia... kalo adriana tgk ni harus dia suka... hehhehe
dah makin besar rizqi... yg best nyer tgk 2 btg gigi dia tuh...

Aza...As :) said...

hahaha...cutee...cutee...cuteee tgk rizqi kacau jannah....

jannah sentiasa cekci...suker tgk badan gebu dia...lagi tambah cekci leeerr ;)

~~ciklinn~~ said...

alahi cutenyer adikk cium akak tu
cute sgt2... hehehhe sampai bagun ha kakak kena cium...kesian kakak baru nak mimpi...

Mrs. Hasanif said...

rizqi sudah mula lasak ek... hahaha pasni akak mesti selalu la bpeluh ngejor dia....

Sham Ummi Echa said...

sweetnya rizqi kejut k.jannah dia.. syg dia kt kakak dia nih..

auww cekcinyer jannah..but i likeee.. echa x bape suker pakai singlet ar.. kalo yg tali halus mmg dia x suka.. tp kalo sleeveless dia ok.. heii.. mcm2 bdk zmn skang kan..

ILA said...

ooo soooo sweet la RIZQI guna cara tu tuk kejutkan kakak JANNAH...hihi

Mimi said...

alahai..nampak manja je cara Rizqi kejutkan kakak dia...heee..comel..

Jannah baju cekci takpe...sbb kecik lagi pakai aje semua..

☆ lieya latif ☆ said...

dah besar rizqi, kak iena makin besar makin hilang tembam rizqi...lasak kot tu yg makin kurus tu...

comel tgk gelagat die kaco kak jannah die tu...he he he last2 die plak yg kene kaco he he hehe

Hirda Ibrahim said...

aku rasa anak teruna ko ni besar nanti jadi lelaki idaman melaya ni...
mcm sopan santun gitu. i likeeee...

jannah cekciii....
takpe iena, biar derang pakai seksi puas2 time kecik ni. besar2 nanti derang dh x heran.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...