About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Saturday, April 04, 2009

Besday Rizqi @ Pizza Hut, Muar & Umah Nenek, Tangkak..

Kalo Jannah sambut 3 kali besdaynya yg pertama, Rizqi pun macam tu gak..aku bukan aper, kadang2 tergerak hati nak buat, terus jer buat..lagipun rasa2 nya tak salah..dan aku confirm anak aku mesti tak ramai..( dua2 ceaser..uh..uh..uh..)..so tak salah rasanyer berapa kali nak sambut..keh..keh..

First sekali, kitaorg sambut masa malam sebelum besday Rizqi (mlm 30 mac 2009).. sambutannyer pun simple jer..just aku anak beranak ngan family SIL aku..kitaorg sambut kat pizza hut muar..ingatkan tak ramai org..tapi penuh..last2 kitaorg duduk kat meja mengadap pintu masuk..mula2 aku malu gak nak tiup2 kek bagai..tapi lantaklah..besday anak aku sekali jer..demi Rizqi aku buat semua nyer..


Yg paling gembira tentulah kakaknyer..Jannah dah faham kitaorg nak sambut besday, dari rumah asyik cakap " nak besday to you"...Rizqi lak, ngan lasaknyer tu, abis gamat Pizza Hut tu..last2 Rizqi ngan jannah duduk atas meja...arghhh lantaklah...



Kek birthday..mak long sponsor..

Birthday boy nak panjat meja..

Suka dapat makan..




Jannah pun duduk atas meja...
Rizqi dapat hadiah dari maklong..Jannah yg main beria2..Tembak Rizqi..Sib baik ader toy keta..dua2 dok main..

maklong ngan aboi..cousin Jannah..Jannah naper muka awak masam tu??Cake Cutting.. Horayyyy!!!
Pizza...Mirinda Oren..Pizza Hut bagi free sapa yg sambut besday...


*****So, inilah dia video besday Rizqi@ Pizza Hut..yg over mamanyer lak...





*************************************************************************************


OK sambutan besday yg kedua kat umah nanny dia a.k.a nenek minah (panggilan Jannah&Rizqi /pengasuh )..aku plan cuma nak makan kek dan mee jer..tak bagi tau pun parents yg hantor sama anak2 diorg kat umah nenek minah ni....pagi tu baru tergerak hati nak beli kek dan order mee...tengok nanny dia buat mcm2..tup2 tengok petang tu ader nugget, ader koktel buah, kentang goreng dll...rumah nanny dia ni ramai org..termasuk 4 org cucunyer...thanks nenek!! !..

Sapa punyer besday hari ni??? saya mama!!!Tengok tu.. side food..3 org budak ni tengah merasmikan ..kantoi!! Besday cake..blueberry cake..Jannah dah tak sabar nak hepi besday to you..Kengkawan Jannah...My Hero..Dah start nangiss....Rupanyer nak cuucuuu...minum ngan khusyuknyer..kan dah happy dapat susu..geram kat sudu plastik...selera tul tengok diorang makan..Rizqi dah panjat kerusi..muka confius...Baca doa dulu..doa panjang umur ...atuk yg bacakan...kami aminnkannn..Mok da (tudung putih) ngan Muksu (tudung bunga2)
Acara potong kek dah nak mula..Rizqi excited nak pegang kek tu..
Yg tudung putih tu lah nenek minah ngan atuk...Okeh mari kita potong kek ni...Mama, Abah & Janah sayang Rizqi....mana abah??..abah lah yg amik gambor ni...Thanks nenek & family..cantik baju ni...

Ok ini pulak video sambutan besday Rizqi kat umah pengasuhnyer...saksikanlah..


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

8 pesanan:

♥Cik Puan♥ said...

wah meriahnya...erin azie tak buat apapun lagi...jannah yg suka yer...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

vavvavavaa.....
double celebration yerk rizqi..xpe...kak iena...setahun sekali jer......apa salahnyer...

dua2 kek rizqi nampak sedap sgt.....esp blueberry cake tu....udah ler auntie awak nie hantu ngan cake blueberry....

berlemuih sekali mulut rizqi minum susu....betul2 haus ler tu yerk rizqi sayang...

kak iena, jgn ler ckp camtu....
makcik zana, c-ser gark...anak 5 org ko.....rezeki memasing kan...he he he....

rizqi nie tinggi nanti tau kak...
coz dah nampak ciri2 nak meninggi tu....

☆ lieya latif ☆ said...

wah meriah kak....2 kali lagi..same laa cam mia n mija.....satu kat taska, satu kalo buat bash....hepi besdei rizqi sayang...semoga membesar bagai johan yeak....suke la kak tgk gigi rizqi dah 4 batang yeak sume nyer...

kak, suke tgk video yg first tu sebab kek dah ade cap kaki rizqi he he he he....

yg kedua tu plak happening budak2 tu nyanyi...siap ade jeng jeng jeng nye....keh keh keh....kiut sangat!!!!

Mimi said...

meriahnyer..sambut dua kali..sedap la nampak makanan kt rumah nanny J&R tu...

Hirda Ibrahim said...

meriah anak teruna ni sambut bday....
2x tu... ygpenting kak jannah tetap paling enjoy...hehhhe

Unknown said...

best tu sambut besday 2 kali.. betul eina, tak salah nak sambut banyak kali pun, anak kita kan sukati kita la.. cam tahun lepas, masa besday emily (10/10) buat kat taska, pastu sambut masa kat rumah dengan geng2 blog, pastu masa besday farhan (24/20) sambut dengan family jer kat KFC.. seronok sambut banyak kali..

aku suka kek blueberry tu.. nampak nyum nyum.. rajin gak pengasuh dia buatkan macam2 food kan.. aku dengar citer kau nak bawak family gi s*****k kan sempena besday rizqi.. amboi tak bitau aku pun.. heheheheh

Sham Ummi Echa said...

untung rizqi..brp kali dpt potong kek tu.. apa salahnya kita celebrate byk2 kali pon kan.. anak kita..sukati kita la kan..hahhaha.. yg penting anak kita happy..

alahai rindunya kt pipi bambam rizqi.. mana ilangnya pipi tembam mu itu..

Anonymous said...

bestnyer... celebrate 2 kali b'day rizqi... kat umah n pizza... bestnyer kek dia.. cantik la kak... suka tgk... especially yg kat pizza tuh...
Happy B'day to Rizqi....

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...