About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, August 27, 2009

Bagaikan puteri...



Jika dunia aku yang punya
Akan ku dirikan
Sebuah syurga (Jannah)

Malam tanpa siang
Untuk ku bermimpi
Sepanjang masa

Tanpa kecewa
Bertemankan bintang yang setia




Bagaikan puteri
Kisah khayalan
Yang hidupnya suci dan sempurna...





❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

6 pesanan:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

serius cun
nie jannah jadi flower girl ker kak

pandai plak dia posing2 camtu..he he he...dah abah dia photog, harus ler jannah gunakan kelebihan yang ada kan...

yong ibu chem said...

cun gilerrrr kak, jannah tu!!!

mmg ala2 princess gitu.......

Mimi said...

cantiknyer Jannah dgn baju dress putih dgn sayap semua..mmg mcm princess ..mcm fairy pun iye jugak

As@Aza :) said...

memang bagaikan puterilah jannah ni, iena....cuuuunnn & sweeettt sangat2....nilah yang untungnya dapat papa yang pandai tembak-menembak gambar lawa2 ni ;)

Jue ~ mama DnD said...

sgt jelita bagaikan sang puteri....

Fateen said...

comel..comel.. suka ngan entry kali ni.. sesuai lagu tu ngan empunya diri..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...