About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, August 26, 2009

Segamat High School dalam kenangan...

hahahaha...teringat kenangan2 dulu..
thanks kawan kat fb yang upload gambar ni..
actually dulu aku school kat sekolah tinggi segamat dari 1990-1994..
poyo tul gambar aku..
semua ni geng2 aku yang boleh dikatakan satu kepala..
aku tak suker ngan cikgu kelas aku tu..ket wat tul...
ada memori pahit antara aku dan dia..tuttttt...
Form 4D - STS 1993
In this photo: Marlina, Suhaila(Arwah), zarina, Nordazarina, Ezalshah,
Salasiah Yusof , Azizi, Farid, Anura, Terry Yap Chee Keong, Julina, Amir Azhar Yusof, Affendi, Affendi Andy, Zuzana, Norsarinah, RahayuIdaly, fadillah ghafar,, Azalinda, Rizal, constance, Rahmat Syah Razif Roslan , Noraziah, Zarina M Noor, Rozilawazi, Ling Li Kian
ni pulak gambar aku masa form 5..jadik pengawas gitu..paling aku suker biler kener jaga kat kantin..leh makan cepet cikit dari students lain..haha...tembam tul pipi aku masa ni..mcm di pam2..
Form 5D STS '94
In this photo: Suhaila Borhan (Arwah), rizal,
Zarina Yunus , Elyana Binti Mohd Ahnuar, Azalinda Binti Ahmad , ezalshah, rahayuidaly, Azizi Ismail , zuzana, asrul, constance, zulkarnain, Salasiah Yusof , raja azlan, Ungku Mastura, muhd nazri, anura, Affendi Andy , julina, Suhaimi (not in photo), saiful noor addy, NurBetty Hamzah , Terry Yap Chee Keong, Norsarinah Sadri , rozilawazi, Moahmad Farid, Amir Azhar, Zarina M Noor , Bahariah Binti Bohari , Rahmat Syah Razif Roslan , marlina, puspasari, nordazarina, sharifah suhaila, suzana, Ling Li Kian

apa2 pun geng, aku memang rindu kenangan kiter..biler kita nak buat gathering ni...??

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...