About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, August 24, 2009

Penawar..


Citer ni dah lame..Hujung bulan Julai aku p Farmasi Barakah kat Taman Yayasan, niatnyer nak beli Appeton Lysine untuk Rizqi..nak bagi selera cikit makan..tiba2 aku tertanya lak kat satu budak pompuan yg jaga tu tentang ubat resdung..almaklumlah resdung aku menjadik2 lak sejak mengemas umah ni..

Owner farmasi tu syorkan aku satu botol kapsul untuk resdung..untuk lebih mujarab lagi makan ngan Vitamin C tu..harganyer sebotol ialah RM 55 ++ RM24 (Vit C).. leh makan untuk stok 50 hari..

Owner tu cakap, ader client dia makan ubat ni, dulu elegik ngan ayam KFC, dah leh makan...tapi kener sistematik ler makan..jgn hari ni makan, esok tak makan..fuhhhhh mcm kener kat muka aku jer...pastu jgn harap nak elok kalo makan satu bulan jer, kurang2 pun 2,3 bulan..
Harap2 OK lah resdung aku..2,3 hari lepas aku makan suplemen ni , asyik bersin jerr..mungkin petanda nak oK kot??...tak larat lah menahan gatal hidung ni...
Beberapa maklumat suplement ini ::
Uses/ Indications:
Traditionally used for relief of nasal congestion and the cold symptoms.

Dosage:
Adult: One tablet two times daily with food or as recommended by your pharmacist.

Children (6-12 yrs): One tablet daily with food or as recommended by your pharmacist.

Contra-Indications/ Caution: None known

Pack sizes:30s, 100s

Suitable for vegetarians

Ni ader beberapa testimonia pelanggan yg aku surf kat internet.. yang telah menggunakan produck Horseradish & Garlic Plus ni ;;

Dr Dayangku Siti Rafidah ::

Herbs that helped my eczema and rhinitis

I am Dr Dayangku Siti Rafidah, a 29-year-old government doctor in Lawas, Sarawak. The reason I wrote this letter is because I want to express my appreciation of your products that I have been using for two months, BiO-LiFE Horseradish Plus, BiO-LiFE Milk Thistle and BiO-LiFE EPO. All my life, I have been treating my eczema, rhinitis and allergies with anti-histamines, topical steroids and nasal sprays. They helped temporarily, but they have never been sustainable.
So one day, I came upon horseradish in Guardian while looking for hair products. My curiosity of its effectiveness proved fruitful. There was dramatic improvement in 2 weeks as my early morning sneezing disappeared. I can breathe through my nose after 1 month as the polyps have shrunk! I bought some more of your products for my well-being. My skin no longer itches though the scars are still there. I am less sensitive to temperature changes, haze and pollen. I have been promoting these products to patients and friends.

catatan : 24/08/09 : alhamdulillah..ader peribahan yang amat ketara..akan ku teruskan makan ubat ni...




❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...