About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, September 15, 2009

Biler jannah ikut mama ke opis..



Sabtu lepas, aku pi opis jap..amik buku catatan aku yg tertinggal..so bawak Jannah sekali..pastu check email..and melayan karenah Jannah..mcm2 bender nak dibuatnyer....yg paling penting nak tulis and main PC ..nak warna2 katanyer...so aku layankannn.



Pastu on the way balik, Jannah request nak gula2..aku malas nak berdolak dalih, aku pun beli..tengok tu siap cium2 lagi gula tu...

.
❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

9 pesanan:

As said...

Alahai... baik nyer Jannah ikut mama p opis... hmm.. sama la cam Adriana... kecoh nak main pc...huhuhu.. jannah dah rupa gaya boss dah hah....

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

hehe..klu opis sy dekat sy pun bw maryam..sian dia dok kt nak p opis mama...

jannah makin bam2...

Jue ~ mama DnD said...

rajin ko melayan iena...dalila pun plg suka ikut aku p opis cum akdgtu aku jer malas nak bw... habis opis nie kang dia kerjakan...
dalila skang plg suka main water color.. sakit mata, sakit jiwa aku tgk lantai umah ku habis comot..pastu mama dia nielah yg jd bibik kena mop satu umah...

Mimi said...

elok je jannah, dok ngadap PC..najeeb dulu bwk gi opisku..dia dok sibuk nak keluar tekan lif kt luar pintu kaca..

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

ok la tu eina, dia dok baik jer kat situ, nak jugak dia main komputer, daripada dia buat macam2 kan..

raya ke 5 atau ke 6 ada kat mana? kalau ada kat bt anam ker boleh la aku datang beraya..

As@Aza said...

haaa...dah ada gaya boss dah tuu...eloklah tuu...hehehe...esok besar boleh jadi macam mama eekk ;)

Sham Ummi Echa said...

sonok jannah dpt g opis mama ek.. sama cam echa suker kalo dtg opis aku.. pas2 sumer bnda dia nk usik.. sibuk nk main pc la..tipon la..

selamat hari raya wat iena n family.. mohon maaf atas segala salah & silap.. semoga selamat smpai ke destinasi

☆ lieya latif ☆ said...

amboi....jadi bos hah die.....same la kak, mia pun paling suek kala bawak gi opis..abis berterabur bilik lieya ni kalo die datang...he eh eheh

kak, di kesempatan ni lieya pun
nak ucapkan selamat hari raye buat
akak sekeluarga, maaf zahir dan batin lieya pohon sekiranye ade salah dan silap sepanjang kite kenal nie....

semoga lebaran akak disambut meriah

eMMa@iKKa said...

Jannah sama jer pe'el dgn Trisyia..kalau dtg ofis Emma punya lah dia suka..itu ofis dia buat mcm aana....yang punya.hehehehehe..Tak bawa Rizqi sama ker???

P/S..Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...