About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, September 29, 2009

hari tuaa....


290909 :: hari ni besday aku yg ke 32 tahun ..selamat hari tua untuk aku...arghhhh tidak..
moga2 apa yg aku impikan melingkari perjalanan hidup aku...
terima Kasih ya Allah atas kesempatan yg Kau berikan..
sesungguhnya hamba mu ini amat bersyukur atas nikmat yang Kau beri...


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

8 pesanan:

juhasni said...

jgn la kata hari tua...terasa kita tauu.....hehehhee

32 years still muda lagi laa...umur tu kan angka je...setiap tahun mesti meningkat...tak leh elak punya...yg penting dlm hati ni sentiasa muda ...

happy birthday iena..semoga panjang umur...murah rezeki..dan bahagia di samping keluarga...
salam aidil fitri jugak utk iena sekeluarga....

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

1st sekali
HAPPY BIRTHDAY KAK IENA
semoga sukses dalam semua perkara

ala kak iena...
angka jer bertambah
tp ko tetap awet muda gitewww.....

As said...

Happy B'day kak ... 32 xde la tua sgt....yg penting menten tau...
Semoga dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki hendak nyer....

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

hepi besday akak!!! ala br 32..hek hek hek

☆ lieya latif ☆ said...

hepi besdei kak iena sayang...semoga suksess selalu...

alah kak dont worri ko tetap awet mude dan cun .....senyum selalu yeak!!!

Mimi said...

happy birthday 2 u..semoga segala yg diimpikan jadi kenyataan..insyaAllah..

baru 32 ke? muda la tu...hihi

Sham Ummi Echa said...

hepi besday iena..semoga dpt semua yg diimpikan.. ala muda lg tu.. young foreber bak kt org kampung..kekeke

As@Aza said...

happy belated birthday iena ;)...wah cantiklah date tu... 290909 :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...