About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, September 30, 2009

Selamat Hari Raya..2009


ok, ni hanya 1% jer gambar kami di pagi raya aidilfitri 2009..
semoga terhibur..

untuk ceritanya len kali aku updated kk.
banyak citer dan gambor nak updated ni..
tunggu...


SELAMAT HARI RAYA..MAAF ZAHIR DAN BATIN
DARI : ZARINA, SYAHRIR, NUR JANNAH & AHMAD RIZQI

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

8 pesanan:

mila said...

wow merah....terang mata memandang....

As said...

cantik arrr caler merah tuh.. naik warna nyer... suka.. suka... kak... rizqi tuh pakai baju melayu skali tgk cam aqeel jer rupa dia... ensem la awak... jannah comei jer pakai tudung tuh

Puan Iza said...

selamat hari raya....merahnya mak ngah....hehehe....tapi cun...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

wah.....this year merah mak ngah ler plak yerk kak iena...cun ler kaler dia....combinasi kaler hijau ngan merah baju akak & jannah tu meletup ler...cantikkkkk nak2 tudung pun lawa.....

amboi...siap ala2 studio lagi bergambar tu....best nyerrr

eija28 said...

wah meriahnyer tema akak...tp tetap daboom mmm....harga motor polis iman tu rm110....

As@Aza said...

tahun ni theme kaler kita samalaaahh....merah ang...ang...hehehe

cantiklah family potrait tu iena....anakku susah betul nak bergambar thn ni :(

eMMa@iKKa said...

Wah..ramai juga org tema merah tahun nie..Emma tema merah hari raya ke-3..:). Sedondon gitu kain baju kak eina ngan Jannah..ingat tahun depan nak buat kain samalah dgn Trisyia..hehehehe.:). Selamat Hari Raya kak eina...

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

kau memang pandai pilih kain dan warna. memang cantik combinasi kaler korang .. memang naik seri ...

best tengok korang. tiap2 tahun mesti ada gambar studio

psst:- dpt tak email dr. aku

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...