About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, October 04, 2009

Rumah .. ----- > gambar the making of....





















































































































































































































































































































































































































































































Betul kata org yg dah berpengalaman, kalo rumah tu dianggarkan oleh kontraktor berjumlah RMXXXXX, itu bukan nilai sebenar..sebab banyak lagi kos2 yang tak nampak dan last2 baru nak buat ini, nak ganti ini...
Mcm rumah aku, budget memang dah cukuplah..rupa2 nyer ader gak yang kene tambah..mula2 plan tak nak buat pagar..nak pakai pagar lama.. tetapi apabila rumah dah hampir siap, baru perasan rumah tak cantik tanpa pagar..tak secure..aduihss..mana aku nak cari duit ni??...semua duit dah habis..pokai..tinggal duit sakit pening jer...




























❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...