About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, October 19, 2009

Citer Raya ke-5

Hari ni syawal yang ke-29..esok dah last Syawal..
cepatnya masa berlalu..
tapi masil lagi banyak cerita raya tak updated..tak per slow2 kan..
sukati aku ler kan... Raya ke 5 hari tu, kami bawa MIL kami pi Kastam Kukup, umah SIL aku yg ke-4 kak mona..
syoknya dapat makan ikan yg fresh2..
petang tu lak kami dibawa naik bot jalan2..
raya tahun depan, plan nak pi tanjung balai, indonesia..

on dway dalam keter..kalo jalan lama2 mcm2 ragam..dengan kazen JR..anak kak mona..Rizqi sempat lagi buli Jannah
kan dah kener geletek... makan ikan fresh beralaskan daun pisang..
siap bukak kolam lagi..

sangatlah baik dalam bot..siap pegang baju aku lagi..takutlah tuuu...ngan kak ika..
so, dalam kul 8 mlm kami berangkat balik ke muar....


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

4 pesanan:

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

wah merata kau jalan musim rayakan. jauh2 lak tu ... kat kukup tu memagn terkenal dengan ikan fresh.. macam kat bagan lalang jugak la kekdahnya

☆ lieya latif ☆ said...

seronok kak tgk ko makan atas daun pisang tu....berselera kalo makan ramai2 camtu kan....

Wawa said...

salam.

menziarah nih.

ornag muar ke?
:)

yong ibu chem said...

kak,kitorang dah penah gi tanjung balai, indon tu. tmpt tu makanannya bestttt banget! ai kan selera org minanggg.hehehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...