About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, October 07, 2009

Raya ke-3:: Gathering & BBQ

para pelajar2 tua yang hadir,,yg lain tu memang dah uzur bebenar,,
wakakaka....


Raya ke-3 puler, dalam kul 3.00 ptg aku p raya @ gathering ngan geng2 ex students sekolah tinggi segamat (1990-1994)..organized by siah n d geng..thanks kk..len kali leh buat lagi... buat kat umah parents member aku, zarina..best tul dapat gak jumpa kengkawan lamer..kecoh tul..so sebelum tu siler lah layan gambar kami anak beranak ni...

Malam tu lak family belah muar datang beraya..ada 5 buah kereta..
so kelam kabut kami siapkan brg2 nak BBQ..
so seperti biasa chef syahrir yang settlekan..
kawan lama hubby aku pun datang beraya sama.
(gambar BBQ lupa nak amik, terlampau bz)..



***********************************************************************************

so untuk kengkawan FB aku..leh tengok gambor kat sini..ampun maaf yeek sebab lambat upload gambar tu..sorry gak mana2 anak korang yang tak sempat di amik gambornya..
hubby aku bz ngan gambor kawin dia....ni jer gambor yang sempat dia amik..
mana nak jaga anak lagi..
maklumlah aku kan sibuk bergosip...















so, sekian sajer citer raya ke 3..lepas ni, citer raya terpaksa diberhentikan seketika bagi memberi laluan kepada cerita Langkawi...


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

Sham Ummi Echa said...

besnya raya2 ko wat gathering ngan kwn2... aku pon ada plan ngan kwn2 aku tp x mnjadi..organizer hampeh.. nsb baik dpt berbuka sama2 bln ramadhan ari tu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...