About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, September 15, 2009

Bubur Lambuk Vitamin F

Ramadhan kali ini adalah sangat simpel bagi aku n hubby..tak memilih sangat fasal makanan..janji ada nasi..mcm tak percaya kami tak pegi2 PARAM sehingga posa hari ini..malaslah nak membelek makanan...yang penting aku akan spendkan rm15-rm20 sehari untuk membeli lauk pauk ++ kuih @ mee..boleh dikatakan ada 5 jenis lauk kami waktu berbuka ++ masa sahur ..so, tak yah pening2 kepala nak masak bagai..kedai lauk tu senang nak pi, simpang kat rumah aku..so tiap2 hari mesti singgah...
dan yang paling best ada bubur lambuk spesial percuma..
ambiklah berapa banyak pong..keh3..aku kadang2 amikkan untuk pengasuh jannah..atau pun nak balik kg, pun tolong amikkan...
adik yang tolong jaga bubur tu pun dah kenal sangat2 aku..biler keter kitaorg lalu, dia mesti dah standby...
semoga hamba Allah yang budiman yang menderma bubur lambuk ini dimurahkan rezeki...aminnnn
Tiap2 petang balik dari kejer, mesti singgah kedai bubur lambuk Free..
walo pun bubur lambuknyer simple, tapi sedap Ok..
yg suker sangat makan hero aku Rizqi..boleh abis satu plastik tau...
senang sangatt..aku tak yah masak makanan Rizqi...
dan Jannah dengan menu utamanyer "mee honn goreng" satuuuu!!!




harap2 tahun depan, adalah lagi tradisi sedekah bubr lambuk ni..
bang, giliran kita biler lagi???


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

4 pesanan:

As@Aza said...

bulan-bulan posa ni...ramai yang bersedekah...Alhamdulillah....

senanglah ko iena.....ambik jer bubur lambuk tu...dah settle makanan rizqi...hehehe

jannah suker meehoon eekk??? afiq pulak suker mee...tiap2 hari...mee pedas satuuuu... ;)

Sham Ummi Echa said...

alhamdulillah ..murah rezki ko.. aku pon xde masak..bli je senang..bln poser ni baru 3x je aku msk ko..tu pon tggu cuti.. x smpt la beb (alasan..)

As said...

Alhamdullillah.. moga murah rezeki org yg derma tuh...
hmm rizqi suka ya bubur lambk.. ok la tuh.. senang nak mkn....

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

ingatkan kau tak pi param, kau masak kat rumah. rupanya singgah jer kat simpang rumah tu ek. heheeh

kat sini mimpi la nak jumpa bubur lambuk free.. memang kenyang la sebulan rizqi makan bubur lambuk .. sedap dan menjimatkan..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...