About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, January 21, 2013

JR --- > kenangan terindah..sambutan terakhir my besday bersama arwah suami.....

kategori : lambat 4 bulan 
actually citer ini bulan sept 2012 hari tu..
maklumlah tak der mood pluss ngan keadaan arwah hubby yg x berapa sihat..
tetap nak up jugak sebab ini kenangan terindah kan...
 
masa ni arwah hubby masih ader lagi...
sambutan terakhir bersama arwah...
arwah orang paling happy..asyik ingatkan JR tentang my besday..
 
Heppy besday to me...
Alhamdulillah ..Allah masih memberikan nikmat yg x terhingga  kpd hambaNya ini..
Angka hanyalah ukuran kan...
tahun 2012 dapat menyambutnya dengan org2 tersayang..
tahun ni 2012 masih dengan org2 tersayang jugak..
walaupun tanpa arwah suami...
my JR hadiah paling berharga dari arwah hubby untuk aku ..

 
 


pulut kuning istimewa ni dibuat oleh SIL, kak long...
memang yummy...shedap..sombolik umur dah makin tua....


my Jannah tanya , mama nak aper??..
aku cakap aku nak emas..hahhahaha..
sekali dia bagi aku emas..tapi dia lukis jer..
tq sayang..mama suka ...


love utk mama...
kek besday dibuat oleh aina, kazen JR..
not bad walau pun first time buat..tq so much along aina...


petang tu kitaorg calebrate kat pizza hut muar...







  walau arwah hubby tiada disisi,,tapi dia tinggalkan kenangan terindah buat kami..
alhamdulillah banyak kenangan yg sempat kami buat sama2 bulan2 terakhir beliau...
kami tetap menjadi org yang terpenting walau diakhir2 kehidupannya..
tq abang.....

Ya Allah..
semoga aku diberi kekuatan untuk melalui kehidupan untuk tahun2 mendatang,,,

Ya Allah Ya Tuhanku..
Kau ampunkan dosa2 suamiku..
Terangilah kuburnya..Lapangkanlah kuburnya..
Tinggikan lah darjatnya...
Kurniakan nikmat kubur dan nikmat syurga kepadanya...
Tempatkanlah dia bersama2 orang2 beriman...
Amin Ya Rabbal Alamin...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

Zakiyah Zainon said...

amin...

moga Allah terus anugerahkan kekuatan dan ketabahan buat akak dan anak-anak...

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...