About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, January 01, 2013

JR ---> Beli buku sekolah Jannah Tahun 1 2013

 

minggu lepas ader sesi pembelian buku kerja dan buku latihan jannah...
 jannah akan bersekolah di SK Convent muar..
dekat ngan opis aku,,belakang jer.... 
pemilihan sekolah mungkin disebabkan faktor lokasi ..
lagipun sepupu2 dia ader yg sekolah kat convent ni...
so mudah kejer kan..boleh tengok2kan....
 ni cerita minggu lepas..seminggu sebelum naik sekolah ..
aku ,jannah & rizqi  pi sk convent beli buku..
antara org yg terawal...
bayaran2 lain akan dibuat pada hari taklimat ...

padangnyer yg panjang....
surat makluman dari sekolah
semua nyer total RM58.20..ni buku sajer...
inilah semua hasil rampasan ..
4 buku kerja
 
dah besar dah anak mama...
ok kita tunggu ceriter hari taklimat dan orientasi...
 
mood : sedih..tabahkan hati yer anak2 mama....
 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

mamaairis said...

Jangan sedih kak....be strong ya..insyaallah akak akan kuat...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...