About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, January 25, 2013

JR --->Shopping brg sekolah @ wixon Muar & Mydeen Melaka ..PART 2..

 
salam Jumaat semua..
salam penuh kerahmatan... 
semoga kita sentiasa mendapat rahmat dan kasih sayang dari Allah swt..
 
entry hari ni sambungan dari entry lepas
anak dah sebulan masuk sekolah, hehheeh
takper lar..janji hado kan....

Misi Shopping brg sekolah Jannah diteruskan di Muar pulak..
plan kali ni nak tambah 3 helai baju kurung dan nak carik 4 helai baju pinafore..
almaklumlah masa kat parkson MP Melaka hari tu dah dpt 2 helai baju kurung kan...


budak yang terlebey happy...
sesi try baju..



untuk tudung pulak, kat Wixon tak jual tudung yg ader awning..
aku nak carik yang ader awning sebab nanti kat sek agama ABIM , 
jannah banyak berlajar sembahyang..
so kejernya nanti mesti bukak tudung kan..amik air sembahyang..
pandai2 jer mak ko ni Jannah kan...kalau malas nak gosok tu, cakap jer lar...hahhaah..

ader budak verangan nak pakai tie..hahah

sesi try pinafore lak...


ramai perunding imej bebas...
pastu ingat nak belikan Jannah ni kasut sekolah Asadi..sekalik dia x nak..
ishhh nak carik brand princess gak..

muka masam kener try kasut...

bukan baju jer beli..bekas air pun dapat sekali...hehheeh
tudung sekolah awning ni beli kat mydin..
seb baik member opis bgtau...
murah jer RM5 sehelai..beli 3 helai jer...
beli ngan anak tudung sekali...

so, lengkaplah barang2 sekolah Jannah...
cuma tinggal bayar yuran dan pi berlajar kat sekolah..
next entry lar aku citer2 fasal sekolah...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

Puan Mimi said...

Banyaknya baju. Jenuh nak gosok. Hehehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...