About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, January 21, 2013

JR --> sekolah baru Rizqi @ MRC Junior

 
Tahun 2013, menyaksikan perubahan besar persekolahan Rizqi.
fuhhh ayat mengalahkan program 999 TV3 lak...
kalau dari tahun 2010 - 2012, Rizqi sekolah @ Qdees..
tahun 2013, Rizqi ditukarkan sekolah ke MRC Junior..
kerana beberapa alasan..
 
1. Qdees dah panjangkan tempoh kelas dari kul 8.30 hingga kul 1.00pm..kalau dulu sampai kul 12.30 pm..so agak singkat masa Rizqi nak berehat sebab kul 2.00 dia dah ke TAJ (Tadika Agama Johor) Parit Kadhi...nanti tergesa2 pulak kan...
 
2. Nak berubah angin pulak...kalau umur 3-4 tahun dia di Qdess, so teruskan 5-6 tahun mesti rasa boringkan..
 
3.MRC student tak ramai..mungkin cikgu boleh fokus..maklumlah budak2 lelaki ni, main jer kan...heheh
MRC Junior ni tak jauh dari umah MIL..
on the way ke tempat kerja aku...
beli 5 helai utk 5 hari..
persiapan brg 2 sekolah dah setllekan..yuran dalam RM914 termasuk masuk 5 helai..
warna baju menarik warna hijau striking...

sesi percubaan baju
hari pendaftaran..x sihat..


buat xtvt senaman..



masa hari pendaftaran hari tu, Rizqi tak sihat..
so muka macam nak mennagis..macam x pernah pi sekolah..
kejap2 tengok aku ada tak?..
classmate dia pulak semua chinese..seb baik ader sorang cikgu malay..





classmate Rizqi..

aku terpaksa bawak balik Rizqi awal..sebab badan dia dah dedar2 nak demam...

  semoga sekolah baru Rizqi MRC ni memberi semangat baru utk Rizqi..
mama doakan anak2 mama berlajar pandai2...
serta berjaya dunia dan akhirat...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...