About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, March 30, 2014

JR ---> Imaginasi Rizqi : Melawat Kota Mekah Kota Madinah

 
yehaaaa..
budak2 dah naik sekolah..
maka kembalinya bermula kesibukan mama ..
seminggu yang tenang..x yah risau nak kejutkan jannah rizqi..
tak yah sibuk iron baju, check homework..sediakan kasut sekolah..stokin mana??
menghadapi karenah birokrasi si Rizqi pagi2 nak sekolah..
drama2 sedih dipagi hari..hehhe
 
ok nak ceriter sedikit tentang Rizqi..
.memang hobi dia melukis dan mewarna..
pantang ader masa jer..amik kertas, crayon dan mewarna..
macam2 gambar dan ilusi yang dia lukis..
heheh..nak abis dah paper A4 aku dikejerkannya..
lantaklah kan janji dia x buat mengarut2..
huhuhu..

alkisah minggu sebelum cuti sekolah hari tu..Rizqi ader melukis 2,3 helai yang
menarik dan mencuit hati aku..
apakah???
cuba teka???hehheeh..cheh nak buat teka teki konon..
tajuk entry pun dah kantoi..hahah

aku tak tahu mana dia dapat idea melukis ni..
dia melukis gambar mekah dan madinah..
siap gambarkan kami sekeluarga pergi sana..
amin Ya Allah...
gambar rizqi dengan kaabah
gambar mama tengah melawat makam Rasulluah di Madinah..
gambar family dan  Kaabah, Kota mekah..
Alhamdulillah kalau itulah imaginasi dia..
moga menjadi doa yang mustajab..
yang penting pasang niat dulu..itupun dah dapat pahala...
Insya Allah kalau ader rezeki, sampailah kita ke sana yer..

Ya Allah, permudahkan kami untuk menunaikan umrah dan haji..
Tunjukkan jalan dan murahkan rezeki kami agar kami menjadi tetamuMu Ya Allah...

:: psttt..esok besday Rizqi..dah 6 tahun..sob seb sob seb.. ::
 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...