About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, March 12, 2014

JR ---> Ramdom Photos

 
Entry Random Photos kembali lagi..
heheheh..
 
ok..jom tengok gambar pertama..
masamnyer muka Jannah...
terserlah dahi yg jendul..orang kata dahi jendul ni pandai..
waallahuaklam...
ni gambar untuk fail Jannah, kelas 2 Dahlia..
result Ujian Bulanan Januari 2014 dah dapat..
pencapaian merosot cikit..walaupun mengekalkan kedudukan no 2 dalam kelas..
tapi dapat 4A, 1B...penulisan dapat B..
memang aku tengok penulisan utk usia Jannah sangat mencabar..
zaman aku dulu, darjah 2 baru merangkak2 nak berlajar membaca kot..
zama sekarang dorang dah start tulis karangan..
huhuhu..transformasi pendidikan..nasib2 anak2...
its ok my dear jannah...cuba usaha lagi yer Jannah...
Jannah & Rizqi sedang main dam ular..
kelakar tengok dorang main..
semua takut biler melalui ular yang panjang..
teringat zaman2 dolu...
kalau boleh tipu dadu, taknak turun biler sampai kat ular..
hehehhe..
yang ni satu hal..
meeting kat KK Segamat, tiba2 kereta buat hal..
seb baik sempat ke kedai bateri,,
tukar bateri...RM300 gak melayang..
seb baik dia x buat hal tengah2 hutan..
kalau tak??.....
ok yang ni pulak gambar Rizqi sedang berlakon buat homework..
budak2 la ni homework semua nak gambar yang beraksi..
nak carik dalam paper atau katalog..memang tak kot..
tak jumpa....
tajuk homework ni  "gambar anda sedang membuat kerja sekolah"..
yang ni pulak..pun lakonan..
tak fasal2 aku pun masuk dalam ini ceriter..
tajuk homework " anda sedang membuat kerja sekolah, sambil ditemani ibu anda"
terpaksa pakai tudung dan sweater..
padahal dalam tu baju kelawar..ahaks....
  sekian untuk gambar random aka gambar campur2..
next time In Sya Allah akan buat lagi random photos ni yer...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...