About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, March 23, 2014

JR --->Kisah hati anak2

 
hahahha..
lawak betul..habaq hang..
inilah nukilan rasa anak dara saya, Nur Jannah..
tajuk penulisan : mama saya...
setiap anak didunia ini akan merasakan bahawa ibu mereka adalah yang tercantik...
cantik dan rajin tu..boleh terima akal lah..subjektifkan
tapi x boleh blah biler tang kurus tu???
dan 55.4 tu...??apakah??
memang cita2 nak capai berat 55 kg...
tapi punyalah susah..
mungkin Jannah ni berdoa agar mamanya dapat mencapai berat 55 kg.. 
aminnn....
ok ni nukilan rasa My rizqi..
masih tak tahu lagi nak menulis..suruh kakaknya jannah yang tulis..
sweet sangatkan biler Rizqi suruh jannah tulis yg dia 
sayangkan aku sampai akhirat...
cair hati mama sayang..
mama doakan agar kasih sayang kita sampai syurga....
aminnn
oh rindunya kat jannah & rizqi..
dorang balik kg..maklumlah cuti sekolah...
cepatlah balik nak oiiii..... 
 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...