About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Saturday, March 08, 2014

JR ---> Jom BerBawal semula...

 
koleksi bawal yang telah disimpan pada tahun 2005
wanita dan fesyen x boleh dipisahkan..
fesyen hari ini akan berulang balik 10 tahunn akan datang..
itulah hakikat kitaran fesyen...
aku akui aku memang suker berfesyen bagai ni..
janji tak menyesakkan dan tidak membazir....
masih lagi mampu ,,itu dah memadai..
 
kali ni aku nak ceriter tentang fesyen tudung..
aku mengenali tudung bawal ketika umur aku 18 tahun..
masa tu belajar kat poly KB..on Off tudungnyer..
pi kuliah pakai tudung..outting dah terbang..
iskhh insaf2 zaman dulu punya kes..
pakai tudung betul2 masa umur 20 tahun..
masa amik degree kat UUM..masa tu dah matang cikit..
alhamduliilah..
aku bermula pakai tudung dengan tudung bawal dulu..
masa tu tudung bawal simple sangat..plain gitu...
tak banyak choice..
sekarang tudung bawal plain dah keluar balik..
 
seb baik aku simpan tudung bawal lama ku dalam kotak toyogo..
aku start simpan tudung ni sejak tahun 2005 dah tak pakai..
sebab masa tu dah jatuh chenta dgn tudung ariani..
tudung ariani pun ader koleksi lebih dari 20 helai..
tapi tu aku dah bagi orang dah...
 
minggu lepas balik dari meeting, singgah umah tangkak..
misi utama nak amik tudung bawal dalam stor..
alhamdulillah masih elok dan cantik..
so susun2 semula, ada lebih kurang 30 helai..
tak yah membazir nak beli lagi....
biler pakai tudung bawal ni rasa macam muda 10 tahun..
hahahah..perasan giler..
lantaklah kan..kita yg rasa...
 

sekarang ni memang tengah hot pakai tudung bawal..
kalau boleh tiap2 hari nak pakai tudung bawal..
tudung awning2 ni dilupakan sebentar..
heheheh





ok nanti aku ceriter pulak pasal tudung awning
aku suker gak pakai tudung awning ni..
cuma mood sekarang lebih ke arah tudung bawal...
 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

Lydia said...

Assalamualaikum. Jom visit facebook page Hijab by Jentayu. Kami menawarkan variasi tudung yang menarik pada harga yang berpatutan. Siap ada diskaun lagi bila beli banyak. Cepat sementara stok masih ada. Salam bcantik2, ikhlas dari Hijab by Jentayu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...