About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, March 04, 2014

JR ---> Selfie peberet dalam keter

 
hah....kami bertiga memang suker berselfie..
tempat paling peberet berselfie ialah dalam keter...
jannah & rizqi pun memang sporting biler bergambar..
  orang berselfie, kitaorg pun berselfie jugak..
tapi sebenarnya kitaorg dah berselfie sejak dulu lagi...
so jom...kita layan gambar..




 yang penting enjoy..
berselfie ni kener tengok mood..
tapi setakat ni jannah & Rizqi memang suker bergambar..

 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...