About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, December 22, 2010

JR-- > Cuti Awal Muharam @ A Famosa Resort

salam..
mana satu citer nak publish dulu pun tak tau..
hahaha..tak per aku mulakan hari ni ngan xtvt kitaorg masa cuti awal Muharam..
XTVT yang tak dirancang..iaitu berpicnic di A Famosa Resort..
dulu masa Jannah 5 bulan, kitaorg dah pi..
ramai gak yang joint..lebih kurang 5 keter..
semua family belah aku..
yg istimewa bawa atuk aku..
memenuhi hasrat nak naik River Cruise Melaka..

kitaorg pakat2 masak dari rumah..
so lepas mandi manda kita org leh makan..
kan lapor giler...
fuhhh mahal seh masuk A Famosa waterworld ni..
RM40.00 dewasa..

dah jom kita tengok gambar2..


Jannah dah ready ngan swimming suit..

tiga org yang bergembira

peserta paling kecil..faiz zaqwan,,

mama ngan abah bully jannah

happy giler..rizqi maintain jer


hantu keropok..


pas tu kitaorg  pakat gi River Cruise Melaka..
tiket byran RM10 dewasa..
jannah suker..
Rizqi meragam..hahaha..nagntuk kot..penat lepas mandi..

our family..

melayan Rizqi yg bad mood

jannah ngan Kak ya..




pengantin baru..2 minggu..

tercapai hasrat atuk aku..moyang Jannah..

Jannah paling jelita...

malam tu lak, kitaorg pi makan ikan bakar kat umbai..
dalam kul 11 , sampai umah...fuhh penat seh..tapi enjoy...

baru heppy...
sekian sahaja..

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...