About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, December 22, 2010

JR --> Outdoor @ KKLJ

salam..
sapa kata kolej aku tak cantik..???
cantik jugak..amik gambar perantin outdoor pun ok..
hehehe

sabtu lepas, before pi besday qistina kita org singgah kolej..
hubby amik kamera..
so dalam masa 10 minit tu sempat gak rakam gambar model2 ni..

so kalo ader yg perlukan model kanak2..
tel saya yer...hahaha....

meh kita layan gambar...


 ader lagi  ni... klik Read More..





siap baring2 kat lantai gitu..









rizqi buat mata hantu..


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

meletops kak gambar2 anak2 nih.. sonoknya ada kamera cuns camni...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...