About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, December 23, 2010

JR ---> actually...sapa punya besday ni???


salam..
alkisah niat dihati nak mencari hadiah besday Qistina and Alya..
so , after isyak jumaat last week pi Melaka Mall ..
30 minit jer dari rumah.. 
satu lagi memang dah lama berhajat nak bawak JR tengok wayang..
maklumlah JR tak pernah pi tengok wayang...
nak tengok citer REPUNZEL yg glamor tu...
sebenarnya mama dia yg giler lama tak pi tengok..huhuhu

seperti biasa, dah nama budak..
mama ngan abah cari hadiah, dorang pun sibuk cari hadiah masing2..
dan hasilnya dorang pulak yg dah macam sambut besday..

Rizqi ngan Ben 10 nyer..
Jannah ngan Dora dan Princess..

dah jom kita tengok aper yg depa dapat...

adik dah siap2 nak tengok wayang..

Rizqi ngan beg ben 10 , wallet  ben 10, tumbler thomas...



Jannah tengah mencari idaman hati
muka monyok  bila mama cakap tak leh..


 hah ko..masing2 dapat apa yg dihajati..
Rizqi dapat beg Ben 10 ngan tumbler..
Jannah lah dapat drawing board ngan tumbler Dora...



so lepas pi shopping hadiah, kita org bergegas ke MBO Cineplax ..
nak tengok movies Repunzel..masa tu dah jam 10.00 mlm..
sekali adik jual tiket tu cakap , repunzel cuma tayang kul 11.45 pagi ngan 5.30 ptg her..
sebab dia dah nak dekat sebulan kat Malaysia...
huwaaaa ..


yang tinggal cuma citer HANTU MAK LIMAH BALIK RUMAH..
menarik gak kalo dapat tengok..
lagi pun baca komen org, macam best jer kan..
pujuk Jannah tengok..sekali dia cakap nak balik rumah!!!
lupa lak anak aku ni penakut...
Hubby kata..dah jom kita balik!!!
redha jer ler dalam hati..walaupun berdoa agar Jannah berubah fikiran...
kul 10.30 kita org meninggalkan cineplax tu...


adoi ler..sampai umah dalam pukul 11.15 mlm..
hubby cakap " hantu mak limah tak balik rumah lagi, kita dah balik.."
hahah..lawak...
sekian...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

2 pesanan:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

kak km dah tgk hantu kak limah tu...manjang dok gelakkkkk x sudah..hahaha maryam yg penakut pun ok je kak pasai dia pelik org dok gelak ilang sket rasa takut dia...

haha maryam pun mcm tu kite nak beli adiah tpaksa beli utk dia gak..

♥Azie♥ said...

rizqi nak g sekolah ker?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...