About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, January 03, 2011

JR---> @ First Movie R.E.P.U.N.Z.E.L

salam...
masih tidak terlambat untuk aku ucapkan 
selamat menyambut tahun baru 2011..
apa azam korang??
dah ramai aku tengok membuat azam 2011..
aku lak rasanyer menyalin balik azam 2010 dan yg sebelumya..hahaha
ok, nanti aku buat entry khas new year 2011 yer..heheh...
sekarang nak citer kisah sabtu 2 minggu lepas..
hubby aku ajak pi tengok wayang..
sebab sebelum tu kan klecewa tak dapat tengok wayang kan..
dan yg tentu gembirabuah hati kami ni..Jannah & Rizqi..

sampai kat cineplax dalam kul 11.00 am..
wayang repunzel start kul 11.30..
memang cantiklah time tu..kirakan ni first time JR tengok cinema..
dah cakap banyak pun tak guna..meh kita layan gambarr....

nak beli pop corn..


adik bergambar ngan poster repunzel..
meh kita layan gambar lagi..dan lagi..dan lagiiiiiii
wayang belum start, 1/2 popcorn dah habis..

adik yg berpuluh2 kali  tanya mama.."dah malam ker ??"..


gembira...



bagi aku cerita repunzel ni memang best..
sesuai untuk famili..anak2 suka,mak bapak pun suker..
nanti kalo ader cerita disney, kami nak pi lagi...
ok biler wayang dah tamat kitaorg pi jalan2 kat lobby melaka mall..
rupa2 nyer kat stage ader XTVT hari kanak2..
dorang ader buat pertandingan pakaian beragam..comel2 budak2
Jannah & Rizqi request nak makan aiskrim McD..so layankan ajer...

wajah ceria dapat tengok repunzel..








xtvt..pertandingan pakaian beragam..


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...