About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, January 10, 2011

JR ---> nak mengaji pun kener bergaya ker??

salam..
yupsss
itulah anak dara saya..
nak pi mengaji pun kener pakai baju kurung..
pakai baju tidur aka pyjamas pun yg 
labuh lengan tangan dan kaki pun taknak..
aku ni ader kala malas nak pakaikan baju kurung..
dua kali kejer kang..nak salinkan baju malam lagi..
tak selesa pakai baju kurung waktu tidur...

minggu lepas, try pakaikan baju tidur..
menangis2 tak mo pakai..
nak pakai baju raya katanya..
dah sampai rumah ustazah, tak mo masuk ngaji..
malu..
iskhh susah budak ni..
dahlah stok baju kurung ader 3 pasang jer..

so, mingu lepas hantar jannah ngaji, aku ngan along aina pi shopping baju jannah..
yg murah2 jer..rm8 semeter..hah ko beli siap2 3 helai...
ingatkan kalo sempat minggu ni nak hantar tailor...

3 helai baju pasang utk jannah..
Rizqi lak macamana?
klik read more utk mengetahui kisah selanjutnya..




haha..si Rizqi lak..dah tengok akak dia pakai baju kurung, dia pun nak pakai baju raya..
dah terlanjur beli baju jannah..
belilah sekali baju Rizqi..
siap matchingkan lagi ngan baju jannah..hehehe...'

baju melayu rizqi...

tudung pun beli sekali ..murah2..rm5 helai sehelai..
mungkin kalo ader rezeki nexttime nak cari 3 pasang lagi..
leh tukar2 baju..tak leh boring..
sebenarnya anak tak dak aper2, mak ko yg terlebih boring..
hehehe...


**dah lamer tak pi Jakel Segamat..
❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

onniesham said...

wahhh cam nk beraya plak korang. siap dok bli kain wat bju kurung n baju melayu. xpe la dah dia smangat nk pakai, layankan jer. hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...