About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, January 24, 2011

JR ---> Gambang Water City Resort...Part 1

salam..
27 - 29 dis hari tu pegawai2 kanan kklj telah  mengikuti kursus aka meeting pengurusan strategik bagi tahun 2011..
kursus ini telah dibuat di Gambang Beach Resort Kuantan..
( meeting tu nanti2 aku citerkan yer)..
alang2 dapat pegi berdua ngan my hubby, so decide nak angkut JR sama..
tukang jaganya ialah si along aina...

so, best gak tempat ni,..macam2 ader..
boleh dijadikan cadangan bercuti malaysia 2011 kan...
so mari kita layan xtvt2  utama JR @ gambang Water City Resort...

hari pertama sampai dah petang..
so hanya boleh main indoor games jer..
oh yer lupa nak inform, bawah hotel kami tu ader indoor & outdoor games..
tapi almaklumlah kitaorg datang musim hujan..
banyak jugak outdoor tak bukak..
best tul ..mcm2 ader..siap jer duitnya...

bilik yg selesa..besar

katil dirapatkan..

main games..


aper citer hari kedua??
klik READ MORE utk mengetahuinya..



hari kedua,seawal pukul 9 pagi JR dah pi berendam di pool yang free..
best woi..besar gedabak..

main-main air..

happy..


berehat seketika..




 so ini  citer hari kedua waktu siang..
malamnyer pula aper yg JR buat??
tunggu..part 2...



❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...