About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, January 03, 2011

JR---> Bergumbira @ Qistina 2nd besday

taraaaaaa
2 minggu lepas ader lah minggu sosial sedunia...
kami telah dijemput untuk 2 besday party pada hari yg sama..
first siang kat kfc tangkak, qistina 2nd besday..
dan malamnya ialah kat home sweet home, alya 3rd besday..
huhuhu..giler lama tak pi besday party....

so meh kita citer pasal besday qistina ni..
actually abg qistina ni, riefqy adalah classmate jannah..
dorang memang kamceng giler..
aku ngan mama qistina pun bolehlah dikatakan kamcing..
selalu gak bermesej membincangkan hal2 qdees anak2 kami..
ahaks...

besday qistina ni buat kat KFC tangkak..
besday girl sangat comel..pakai gown ala2 princess..
nak jadikan citer memang lah ader penampilan chicky kan..
jannah kan takut chicky..tapi setelah dipujuk2 dia mcm nak joint jer..
aku pun aper lagi..hati gumbira sebab anak joint sama kan
apa terjadi lepas tu??
so meh bercerita sambil layan gambar...

gambar wajib kat umah sebelum kuar umah...

JR ngan hadiah utk qistina

Jannah


aksi santai Jannah ngan Riefqy..

peace no war...
main jer dorang ni...
adik pun pandai bersosial..


wajah kehapyyan sebelum kemunculan chicky...

besday girl yg comel..

cake yg sgt bestt....



one happy family..


2 years old..


happy lagi time ni..

wajah cuka sebab dah hidu2 kemunculan chicky..
haharggg..dah nyorok kat abah..rizqi mantain jer...

mama lak amik alih..

budak2 ader game..kosi beracun..

gambar ngan chicky..

gambar ramai..
untuk farha & family..thanks sebab jemput kitaorg utk joint...
len kali kalo buat lagi..jgn lupa jemput kami...

utk besday girl qistina..happy besday dear..

sekian...


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...