About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, January 06, 2011

JR --- > Mengaji @ Ustazah Hasanah House..

salam..
tahun 2011 ni memang niat nak hantar Jannah berlajar mengaji..
supaya dia kenal alif, ba, ta...
so, kebetulan ader sorang ustazah kat kolej aku..
masih singke mingle..
tanya dia leh tak ajar jannah ngaji..dia kata ok..
lagipun rumah ustazah ni dekat ngan rumah aku..
satu jalan jer..
yang best sekali biler anak2 kawan lain pun nak joint..
so bertambah semangatlah jannah...

so kelas mengaji jannah start pada pertengahan disember 2010.. 
kelas mengaji pada selasa, rabu dan khamis
start pukul 8.15 malam..
budak2 zaman la ni guna kaedah iqrak..
bersiap untuk mengaji
 nama cikgu yg ajor jannah ngaji ialah Ustazah Hasanah ..
orangnya sangat penyayang ngan kanak2... 
Ustazah tengah tunjuk flash kad kat Jannah...
 ok jom kita layan gambar lagi..

yg ngaji ngan jannah ialah kak aisyah, rieqy, alya, iskandar, dek ja..
 cuma masa jer beza..
geng ngaji Jannah..

rizqi yg busy ...
 lepas sesi ngaji ader sesi tulis balik ..

kakak tulis balik, rizqi pun nak sama...

tekun..

khusyuk..
 alhamdulillah..
harapan aku agar Jannah dapat berlajar mengaji
dengan bersungguh2.. 
supaya dia dapat kenal kalam Allah...
Jannah pun not bad..boleh dapat tangkap apa yg dia ngaji..
untuk ustazah hasanah..
terima kasih kerana sudi mengajar Jannah..
ajarlah dia..kalo perlu rotan, rotanlah...
budi ustazah, hanya Allah SWT yg dapat membalasnya...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

4 pesanan:

Zakiyah Zainon said...

alhamdulillah...iqra ni senang..kalau anak2 yang cepat, cukup 6 bulan boleh baca quran...

Anonymous said...

amat iki says: cikdu ushanah....hhahahaha

from (untie jai)

AnakIbu said...
This comment has been removed by the author.
AnakIbu said...

bagus ustazah ni..npe la tak lg tahun lpas terjmpa post cenggini..kalau x leh kak iena kenalkan sy dgn ustazah tu..ehehehhe..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...