About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, January 03, 2011

JR---> @ Aqil Hazeem 1st Besday..

salam...
jumaat lepas..ader lagi satu besday anak kengkawan ofismate..
kitaorg kan memang suker bab makan2 ni..heheh...
anak bujang kak ya , aqil hazeem..1st besday..
so, bertolak dari kg ..
maklumlah jummat hari tu kan cuti team malaysia menang piala suzuki..
sampai umah kak ya dalam kul 9.15..
sib baik sempat amik gambor..
jom kita layan lagi gambar....

kek yg menarik...
aqil ngan abah..
gamat tul...
ader lagi..klik READ MORE ...




hensem boy..
besday boy...
jannah yg bum bum..
rizqi yg kali ke 10 minum air...
nak jugak sya menyelit...

dua-dua sama comel...hehe..

sedap oi ikan bakar ngan nasi lemak..kelasss mak..

geng-geng bising kat luar rumah...

one malaysia..
utk kak ya n family, aqil khasnya..
thanks sebab jenput kami..sorry datang lambat..
for  hensem boy, aqil..hope tahun pertama yg dilalui..
adalah antara tahun2 yg terindah..
harap suker ngan hadiah dari Kak Jannah & Abg Rizqi...
len kali kalo nak buat lagi..jemput kkk..

sekian....

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...