About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, January 28, 2011

JR --> Amik gambar parsport @ home sweet home..

salam..
lihatlah aksi2 adek badek ni amik gambor parsport..
qdees mintak 4 keping gambor JR..
so, amik gambor dorang ni hari selasa after balik dari qdees...
beginilah jadinyer..
biler amik gambor kat umah..ndak2 abah dorang yang amik..
maka main2 jer ler budak ni..tak serius..
so abah dorang layankan jer..hehehe...

Rizqi..senyum terpaksa...
kakak ngan rambutnyer yg #@@**&^%..
tengok aksi2 Rizqi...
tengok hantu..heheh

gigit leher tu kang..gerammm...
ingin mengetahui lebih lanjut??? klik READ MORE..



my heart..my love..my soul..


adik sayang kakak..

kakak pun sayang akak..tengok mata  Rizqi..
kesimpulannya,Jannah dan Rizqi memang suker bergambar.
.kitaorng pun suker amik gambar dorang..
tapi ikut mood ler..kalo baru bangun tidur rupanyer lain...

sekian...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

3 pesanan:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ha ha ha.....gitew ler kekdah nya kak kalau abah diaorg yg ambil kan gambar..cuba ambil gambar kat kedai..sure muka serius jer..

lain dah muka rizqi kan kak...ikut muka ko...si jannah plak muka hubby ko....

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

mesra je tgk dua beradik ni...rizqi makin ensem!

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

rambut rizqi dah panjang, cam nk menutup mata jer.. btw suka tengok budak2 ni dengan uniform.. comel sangat.. baju farhan dah aku simpan elok2 buat kenangan.. hehehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...