About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, January 10, 2011

JR--> @ majlis cukur jambul Najla Adriana

salam..
Jumaat lepas..kebetulan cuti, maksu aku buat majlis 
cukur jambul utk anaknya.
najla adriana..di batu anam segamat..
majlis yg amat meriah dan makanannya sangat shedapp...
ader masak burung puyuh sambal lagi....
i likeeee...

seb baik hari tu mood najla tengah baik..
comel jer..
baju ngan bunga telur telah disponsor oleh aku..
ahak...

bunga rampai..
bunga warna pink..sponser oleh aku..heheh

nenek JR tengah berzanji...

najla yg comel ngan ibu..
ader lagi..jom layan..klik kat bawah tu...


kakak jannh yg menyibuk..

jannah duk kat nenek...
comel isap puting...
dibalut ngan kain..
jannah dah jumpa member...

rizqi pandai layan najla main buah pear..

budak debab..cute..


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

AnakIbu said...

tomban dh anak maksu ni..dulu kecik je..br tau nama penuh dia...sedapnye kak ina..ehehhehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...