About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, January 26, 2011

JR ---> kisah first day @ Qdees Jan 2011..

salam..
ini sebenarnya lebih kepada kisah my hero Rizqi..
maklumlah official school kat qdees.. 2 jan 2011
selama ini pi qdees bersama-sama kakaknya Jannah..
tapi kali ni masih sama bersama Jannah...
keadaan sama namun ia tak  serupa..
huhuhu....

adik tengah cari mood..

bersama uniform..kan senyum..senang hati mama..

kakak & adik..


kenapa Rizqi masih bersedih walaupun masih pi Qdees bersama Jannah??
nak tahu jawapannya..
klik READ MORE...


sebabnya kelas Rizqi bukan sebumbung ngan Jannah..
hanya terpisah jalan..
jalan kaki tak sampai 1 minit..
mungkin enrolment 2011 ni , tuk umur 4,5,6 tahun qdees tangkak ramai..
tu yang budak 3 tahun terpaksa diletakkan di rumah lain...

so turunkan kakak dulu..rizqi dah sedih..
mula2 dulu cakap 'itu bukan sekolah adik"...!
siap tunjukk sekolah Jannah..

sekolah adik

sekolah kakak

wajah ceria kakak..

adik tengah sedih..

semua serba tak kena

nangis ditinggalkan..
cikgu tengah pujuk..
waktu balik..

teacher chong bagi belon..

mood tak berapa baik..
upah makan aiskerim..


main belon..
itulah kisah Rizqi pi sekolah..
kini still sama..mula2 kat umah bersemangat mandi,pakai baju nak pi sekolah..
tapi biler sampai school , cikgu nak amik dia..
mula lari dan nangis..
tapi teacher cakap dia nangis sekejap..
harap2 dia ok ler...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...