About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, January 25, 2011

JR ----> New Parents Orientation Day 2011 @ Qdees

salam
awal Januari 2011hari tu, ader hari orientasi untuk JR..
Hari orientasi ni selalu kita akan dengar taklimat dari principal..
pastu leh tau nama kelas dan kenal cikgu kelas..
dapat juga uniform ngan bag sekolah...

aku tak tunggu lama..dapat jer uniform ngan bag terus berdesup balik..
ada hal ..kene balik kg..lagipun aku dah pernah dengar masa Jannah dulu...


apa yang akan dapat...
tahun ni Jannah punya kelas En. Mozart dan Rizqi kelas En- Nightingale..
 
aku beli extra 2 uniform lagi untuk Rizqi..
so Rizqi ader 4 pasang baju..jannah pun memang dah ader 4 helai..
senang..cukup untuk 4 hari, tak yah pagi2 tercari2 baju..
maklumlah budak2 ni sukar diramal..makan comot..
hari jumaat JR dah pakai baju sukan...
tengah beli extra uniform tuk rizqi..
klik READ MORE utk cerita selanjutnya..


kirakan yg datang awal tu kitaorg dari kolej..



uniform rizqi..




montel..hahah


adik tengah main..

anak-anak kolej..



❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...