About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, January 03, 2011

JR-- > Upah rajin Ke sekolah

Salam..
December hari tu adalah bulan untuk menguji Rizqi ke school..
nampak perubahan dia yg suka ke scholl..
walaupun ader nangis2 cikit masa nak sampai school.
.tapi itu kan adat..
so , balik dari sekolah, mintak upah...
mama layan kan...
tapi tak leh amal tuap2 hari...hahah

meh kita layan aksi2 Rizqi dalam keter balik dari school

budak yg semangat nak pi school




Add caption
ader lagi..klik Read More...


wajah ceria JR

upah..pilih jangan tak pilih...

dapat hasil masing2...
barulah senag hati naik keter..
berkongsi hasil...
bagi aku memang itu lah tabiat budak2,,
tak leh nampak jajan dan gula22..
boleh makan, tapi terkawal..
seb baik kedai depan umah aku ni tak banyak sangat choice jajan..
tapi itu pun nak dekat RM5..heheh..


sekian

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...