About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, December 23, 2010

Rizqi ---> Masa Depan Yang Tak Dirancang ...

salam..
tajuk memang gempak..
ceriter pun gempak...mana tak nyer..tak planning lansung..
isnin lalu hantar jannah pi qdees, tiba2 Rizqi turun, siap salam2 aku ngan hubby...
"adik nak pi school lah.."..
hahaha..terkejut giler aku ngan hubby...
malas nak pikir banyak..
pi register terus Rizqi..
hahaha..berganda yuran budak2 ni...

dah jom kita layan gambar...

tengah buat xtvt..




semangat buat xtvt

tengah buat xtvt mewarna..



hari ke 2.. Rizqi  dah happy ke Qdees..
 so bulan Januari ni secara rasminya Rizqi  akan ke Qdees..
bersama2 Jannah..
harap2 semangat ke sekolah bukan sekejap jer...

gambar happy bergelar student..


wajah ceria hari ke dua...


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

2 pesanan:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

al-hamdulillah ni mesti rizqi smgt tgk kakak dia p school tu yg dia pun nak p gak...

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

bagus la rizqi dah gi sekolah next year.. kakak dia pun ada, mesti dia tak takut sangat.. ada kawan sama2 nak gi sekolah.. bestkan dua2 gi sekolah pakai baju sama2.

aku dah rileks sikit tahun depan. farhan dah sekolah darjah 1. emily pulak ke smart reader.. jd tak de la nak bayar berganda2. heheheh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...