About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, December 21, 2010

Best bangat ---> Jogja Dalam Kenangan (4-6 julai 2010)

Salam...
Actually citer Jogja ni dah lama..bulan Julai hari tu..
almaklumlah ...akibat kebizian ++ kelupaaan..maka tak sempat nak buat..
semalam ntah apa angin,godek2 lappy hubby terjumpalah folder Jogja ni..

aku ngan family pi Jogja ni, atas sebab melawat keluarga hubby..
belah tok moyang hubby aku ialah orang parakan, jogja..
1-4 Julai hari tu kita org pi bandung beramai@..
,tapi 4 hb member2 aku semua balik Malaysia..
tapi kitaorg meneruskan perjalanan ke Jogja..
tak buat aper pun..cuma sempat jalan pekan mangelang..
mana taknya, sempat berada 2 hari jer..
giler jauh dari bandung ke jogja ( saudara hubby aku jemput pakai avanza)..
sakit pinggang seh...

saudara hubby aku ni dah 3,4 kali datang malaysia..
mak saudara hubby aku pun dah 3,4 kali pi bercuti di Jogja..
tapi kirakan cucu pertama dari Malaysia yg datang Jogja...
bangga gak...

dorang ni kategori org senang2..
bayangkan masa kitaorg datang, Jannah ngan Rizqi dapat RM500 (duit Malaysia lagi tau....)
dorang punyalah excited melayan Rizqi ngan Jannah..huhuhu..
insyallah kalo diizinNya, kitaorg akan jejak lagi dibumi jogja..

ok lah..dah banyak aku citer ni..jom layan piccasss..

signboard..
rumah saudara hubby

naik keter lembu..cian...

tu lah gunung..ntah lupa namanya..

delta geng jannah..cucu saudara hubby...

bff

suka giler gambar ni...

Add caption




malam tu pulak kitaorg pi bandar mangelang..(betul ke eja ni??)
pi shopping batik utk hubby akuu..
Jogja kan kota yg kaya ngan batik...

haha ko..rabun mata tengok sana sini batik

jannah pun terkejut

baju dihadiahkan oleh atuk hubby..

acara tikam..dapat hadiah kalo cucuk belon...

dalam belon tu ader kertas2 tertilis hadiah

iklan bahasa dorang..perkataan gengster2...

beli kain batik lagi..
esoknya kitaorg dah nak balik..
punyalah sedih dorang

sebelum balik, leh lak kuar berita ni..binawei tul...

delta ngan JR

muka baru bangun tidur..

ni lah atuk my hubby..dorang walaupun tua masih cantik...

bergambar kenangan sebelum pulang ke Malaysia...



❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

Zakiyah Zainon said...

darah campuran seh si syahir hahahaha
best kan kak..ada sedara mara jauh2 ni

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...