About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, December 22, 2010

Malam 3k ---> sesi Julai @ Hotel Traders Muar

gumbira..

salam..
Program Malam 3K tu singkatan utk  Kecemerlangan, Kegemilangan dan Kemesraan 
Malam 3K  adalah malam untuk menghargai pelajar akhir..
serta malam penyampaian sijil atas kecermelangan pelajar..diselitkan dengan pensyarah..
so setiap kali malam 3K, mesti ader tema..
pensyarah sempoi2 jer..student yg ngalahkan artis..
Sesi julai ni, Kolej aku buat kat Hotel Traders Muar..

so mari kita tengok apa xtvt yg ader di malam 3k..




pelajar sijil perakaunan last sem

candid...taraaaa...

meja aku ngan kengkawan..

halim tengah berkaraoke..

org dilamun cinta..jahidie..

pelajar berbakat..fuhh...

persembahan zapin dari KK Caw. Muar..

penyampaian hadiah pelajar cemerlang..huhuhu..

hubby aku..pensyarah kursus pendek..


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...