About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, December 20, 2010

Jannah ---> Result Exam Term 4 Assesstent 2010

haloooo....
lamer giler tak updated blog..
walaupun gambar dalam kamera kecik aku tu leh buat 10 entry...
hari ni kan monday blues..
so aku nak updated kisah result exam anak aku..
examnya bulan nov hrai tu
so dapat result pada awal nov hari tu...
so mari kita tengok berapakah markah yang diperolehi oleh kumpulan Jannah..
hahahah.






Matematik - 100%
Bahasa Melayu - 100%
Mandarin- 98%

agak membanggakan ..
walau tak semuanya 100%...
kalau dari segi kedudukan dalam kelas, Teacher vijaya beri anggaran dalam no 6 /26 orang..
so..not bad lah kan..
naklumlah Jannah pun bukannyer study beriya2 kat umah..
homework pun buat dalam keter..hahaha
yg lebih malasnya mamanyer lah...
huhuhu....
dah meh kita layan gambar..sesi perbincangan ngan Teacher Vijaya.cikgu kelas Jannah...
melayan perasaan..bilakah aku nak masuk school ni???

teacher vijaya tengah tunjukkan markah...

khusyuk membincangkan masa depan jannah..

heppy jer budak2 ni

report kad..







sesi perbincangan ngan principal lak..



secara keseluruhannya aku rasa amat berpuas hati dengan pencapaian jannah..
memang aku recommendkan Qdees ni pada opismate..'
so maybe intake 2011 ader lagi 4 orang intake baru dari anak2 opismate aku..
tapi pencapaian budak2 ni  kan lain2
so aper yg terjadi pada Rizqi???
nanti aku citer later2 yer..

sekian.

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

3 pesanan:

Su Hana said...

wah tahniah jannah..pandai tu dia...

akak, muka rizqi sebijik cam akak..hahaha cute je rizqi..kenangkan masa depan dia kot..

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

wah bagus betul pencaipaian jannah.. auntie tumpang bangga.. jannahh dah pandai cakap mandarin belum eina.. tahun depan emily pun aku hantar masuk smart reader, aku amikkan extra class mandarin untuk dia.

eina, aku tengok jannah makin berisi la.. emily pulak makin cikeding..

psst tudung ariani 2 tones kita serupa.. kaler pink!

Zakiyah Zainon said...

tahniah! suke tengok anak2 kecil pi sekolah :P faaqihah nak pi sekolah jugak tahun dpan heheh

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...