About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, April 15, 2011

Jannah ---> Kipas Kuat Mati *Rapunzel**

Salam..
hahaha
Alkisah Jannah ni Kipas Kuat mati (Die Hard Fan) watak Rapunzel kartun Disney tu..
lepas menonton wayang hari tu, memang dia request nak dvd Rapunzel..
rasa2nya dah dokat 50 kali tengok citer tu..
samaada dalam keter, kat lappy @ kat umah..
memang tak jemu..


aku pun sebenarnya suka citer ini..
aku bagi ***** kat citer Rapunzel ini..
sedih +gembira+komedi semuanya ader..
Jannah dah leh naik hafal skrip citer ni...
kadang2 aku tengok dia boleh lakonkan balik watak Repunzel.
.Rizqi selalu jadi Eugene @ Flynn...




semalam, masa aku upload kat blog besday Rizqi 3 tahun tema Ben 10  ..
Jannah request .." mama kakak nak Repunzel masa besday kakak.."..
aku jawab ok dear..
so sebagai mama yg perihatin dan kasihkan anak nyer itu aku akan berusaha jadikan sambutan besday yg ke-5 ini adalah besday my princess Repunzel aka Nur Jannah..
lagipun aku memang suka besday tema..
so, aku dah godek2 internet tentang apa2 yg berkaitan dengan Repunzel..
dan akhirnya aku dah dapat beberapa brg yg boleh melalui internet...


sesiapa yg dijemput nanti, pastikan anda berbaju purple, pink atau hitam ok...
ader rezeki..berpartylah kita bertemakan Repunzel yer...

tatatataaa...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

2 pesanan:

Zakiyah Zainon said...

keelassss!

nor_azida said...

http://yulie-hisham.blogspot.com....blog pembuat kek

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...