About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, April 14, 2011

Rizqi ---> Sambutan Besday @ Qdees

salam..
besday utk tahun ke 3 ni  pertama sekali dibuat di Qdees..
sambutan amat simple..
mama yg rajin ini, seawal 6 pagi menggoreng bee hoon..
majlis dibuat pada pukul 9.30 am waktu makan pagi budak2 tu..
so temanyer ialah Ben 10..hehehe..

 kek dibuat oleh Cik Su .boleh order disini
sangat sedap ok..



 kul 9.15 kitaorg tiba di qdees..
teruja budak2 tu tengok kek ben 10 tu..heheh...

request kat teacher May , princpal Qdees nak pinjam Jannah ngan bf
jannah Riefqy dan Mika..
tapi Mika x datang,,so amik Jannah & Riefqy jer..
brsama kakak Jannah..



classmate Rizqi..

tiup lilin..






besama principal..teacher May..

so, happy nyer tengok Rzqi happy..
sebelum ni asyik citer bsday kawan2 ..
so tiba besday rizi,mama buat kan..
sambutankat rumah pun kitaorg buat.
maklumlah anak 2 jer kan..apalah salah raikan hari bahagia mereka...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...