About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Saturday, April 16, 2011

JR ----> Telenovela Trilogi Cinta mama habis daaa...



salam....
mama....citer mama dah habis ker??
adoiii ya ...
mcmana aku nak lalui hari-hari Ahad, Isnin dan Selasa 
pada pukul 10-11pm 
tercongok depan TV 1..
tanpa citer Trilogi Cinta...
berlari2 aku mengejar masa..nak melihat telenovela favourite aku..
dah ler sebelum tu merayu2 kat Jannah nak tukar chanell Astro 613 ke TV1...
dan semestinya  yg bermula pasti berakhir...
mesti ramai yg layan citer ni kan..
kalo tak takkan ader forum dalam fb yg discuss cerita ni..
sebab tu kalo aku termiss tengok, aku akan baca kat forum fb
boleh klik sini 

apa-apa pun bagi aku citer Trilogi Cinta ni memang terbaek..
mampu menitiskan air mata ku..
aku suker watak Razif, Badrul ,Seha dan Jinah..
paling aku suker sikap romantis Razif..huhuhu..cool mak..
Badrul lak, dah nak akhir2 episod baru terserlah sikap budiman...
i likeee...

Ekceli drama neyh diadaptasi dr novel cinta `Tak Seindah Mimpi', 'Tak Semanis Impian' & 'Tiada Lagi Mimpi'....karya penulis terkenal Sharifah Abu Salem.
memang sapa2 kaki novel, memang tau lah..
walaupun aku ni bukan kaki novel..
tapi bila tengok TC ni  adoimakk 
sangat menyentuh emosi, menyayat hati dan 
meruntun jiwa kepada sesape yg btol2 mengamati...
mendalami cerita ini...
ader 40 episod semuanyer....
nak tau sinopsis cerita ini??...
taiplah kat Mr Google tu..melambak ..hehehe..

selain jalan cerita yg menarik, lagu OST nyer pun menarik..
yang paling aku giler mendengarnya ialah lagu " Lafazkanlah'
nyanyian penyanyi  baru Rahayudean ..
terngiang2..kelunakan suara dan keindahan bahasa lagu itu ..

Lirik lagu "Lafazkanlah"..oleh Rahayudean

Bila resah semuanya keranamu
Kadang gundah juga kerana kamu
Tapi mungkinkah kerinduan ini
turut jua engkau rasai
 Lafazkanlah kasih
kalimah cinta
lafazkanlah saja
rindu milik kita
kerana hati ini
hanyalah buatmu
setulus hati ku
ku serah padamu
Oh kekasih
Kekasih janganlah kau pergi
kerana ku menyayangi mu
kerinduan ini hanyalah untuk mu
percayalah ku cinta padamu
moga realiti bukannya mimpi
Bila resah semuanya keranamu
Kadang gundah juga kerana kamu
Tapi mungkinkah kerinduan ini
turut jua engkau rasa


Psstt:::aku dengar  khabar2 angin Telenovela TC ni ader sambungan TC2..yabedabedoooooo... kalo betul cepatlah kuar...tak sabar mak nak tengok muka abg Razif dan abg Badrul tauuu....
❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

mamaairis said...

hambooii..kemanin romantik lagi akak kita nih.....kc sukaa tau..hehehehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...