About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, April 19, 2011

JR---> Merah Sana Sini

Salam..
kategori ceter ni ::---> lambat bangat...
ekceli gambar ni diambil masa CNY hari tu..
kat Qdees ader calebration CNY..
so semua budak Qdees diminta untuk berpakaian merah 
(pakailah apa2 sahaja yg bewarna merah)..

so aku mamanyer yg terlebih excited..
maklumlah dua badek ni school yg sama..
tu yang beli..Jannah & Rizqi pakai baju merah..

mehlah layan gambar mereka..
gambar diambil masa sesi testing  baju...

aksi manja dua adek badek ni..

angpow mana tah dorang amik...

gurau senda..

sila abaikan rambut jannah tu yer...
LLL




jannah dah samapi school...


dalam keter on the way balik...
sekian


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...