About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, April 19, 2011

JR --- > Ini Rezeki Kita Semua!!..

salam
Alhamdulillah syukur pada Allah..
Syukur kerana pintu Rezeki sentiasa Allah beri kepada aku dan hubby..
Rezeki aper??
Rezeki naik gred jawatan dari DH41 ke DH44..
bg aku yg mata duitan  ni(ahhaakssss) --- >yg penting naik gaji..
walaupun kenaikan tak berapa banyak, tapi aku tetap bersyukur..
at least lepaslah bayar hutang ptptpu ptptn..
aku tahu aku  masih tidak layak utk kenaikan pangkat ni, 
tapi janji Allah kan..
sesiapa yg berusaha ada ganjaran disitu...
sekurang2nya 8 tahun kami bekerja utk Kolej Komuniti terbalas..
tak sia2 amik PTK 4 kali.....tak gitu kawan???


terima kasih utk mak saya, Mil saya, atuk saya yg selalu bangun malam sembahyang doakan rezeki kami..
juga utk kawan2 kami yang sentiasa menyokong kami..

ait!!aitt!! yg jealous tu..tak baik tau ..aper kata anda berusaha sama mcm kami..bukan senang nak siapkan folio tu..tu yg sebab ramai yg tak hantar..

aku pada mula2 dulu malas nak buat folio kenaikan pangkat tu..
maklumlah kecewa cikit ngan markah SKT yg dolu2..
(ish kijam kan mereka2 itu..x per...Allah itu ader..)....

tapi aku tanya hubby aku..perlukah mama buat folio tu ??
Hubby aku jawab.."mama nak abang jawab sebagai
rakan sekerja atau sebagai suami??

begini jawapan hubby aku...

"kalau rakan sekerja, tak payah..hahahah(ketawa jahat)..tapi kalau mama hantar juga abg doakan mama dan semua yg hantar kat kolej kita ni atau semua kawan2 diseluruh KK dan poly yg apply tu berjaya...tapi kalau jawapan sebagai seorang suami ..
sayang... hantarlah selagi ader peluang ni..lagipun kan mama dah cukup  sijil penting mcm PPK dan CPCM ..percayalah.. selalu kalo peluang pertama ini, peluang utk berjaya agak cerah dan mudah..
sebab abg percaya ramai yg tak hantar..
mama nak abang tolong aper??...
fotostat??cari dokumen??cari sijil??..
ok semua abg akan buat...

huhuhu..aper jawapan yg patut aku beri??..yer atau tidak????

tentulah YA kan.
so dalam seminggu dua tu aku bekerja keras dengan 
pertolongan hubby, kawan2  dan tentunya pasti dengan izin Allah..
yg seterusnyer aku serahkan dan tawakal pada Allah Taala...

Keputusannya Alhamdulillah...
dan yg lebih gembiranyer saya ialah tak yah pindah ke tempat baru..
kekal di kolej lama dengan jawatan dan gred baru..hahah
hubby saya tengah gembira dalam derita ..hahah dapat jawatan baru  kjpsh (ketua jab. pembelanjaran spjg hayat..huhu..sepanjg hayat ko ketua ,,hahahha)

psttt : saya dan hubby tengah merancang buat kenduri kesyukuran..insyallah sebelum menyambut puasa ..
tahniah kpd rakan2 kolej saya  yg berjaya exs utk kak lot, en mat sazilin,ustaz hashim..kepada yg tak berjaya..jgn putus asa...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

5 pesanan:

Suhana said...

al-hamdulillah.... tahniah buat akak & suami :) yelah kak usaha tangga kejayaan... sonok dgr..sy tatau sgt gred2 ni..maklum la sy keja swasta ...

♥Azie♥ said...

tahniah..alhamdulillah rezeki tue akak.murah rezeki akak sekeluarga...amin3x..

villakesyukuran said...

tahniah ina !

yong ibu chem said...

tahniah kak iena!

saya tak mohon ke gred 44 pun ari tu. sbb nya tu lah..malas nak buat folio hehehee. tp paper dah ada. takpe, saya lepaskan dulu yang senior2 dari saya dulu. hhehee

tapi, last week, pengarah dah buat ketetapan, barangsiapa yg sudah servis nya lebih 4 tahun, WAJIB mohon!

egegegegeeeegagaga nampk gayanya kena lah den mohon thn ni..hehehee

mamaairis said...

tahniah kak..hepi gila untuk ko ngan cik syahrir....tahniah sangat x1000

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...