About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, October 25, 2011

JR --> Lepak @ AR Studio..

salam..
bulan lepas, we all lepak kat AR studio,,
actually masa ni Studio AR belum lagi dibuka..
 tengah sibuk dalam pembikinan kerja2 touching...
dan awal bulan oktober hari tu dah officially beroperasi..
terletak di Arked Mara , Ledang..dekat ngan kedai Avon...
Owner studio aka Acid adalah kawan mr Syahrir..
dah mcm adik beradik dorang ni..adik abang...
heheh
Acid adalah fotografer full time..
dibantu oleh Mr Faiz..ni pun member jugak...
AR sangat berpengalaman dalam bidang gambar2 kawin ni..
dan yg tentunyer gambarnyer cantik2 dan teror dalam bab2 editing ni..
aku sangat kagum dengan cita2 serta perancangan anak muda ini..
penuh wawasan,,penuh semangat..
penuh keghairahan dalam mengambil gambar
yg penting bangsanyer Melayu...

owner kedai sedang mengecat..
jannah tengah skodeng abah..
time rizqi lak skodeng...

hopefully dengan pembukaan AR studio , 
adalah satu langkah untuk melangkah lebih jauh..
semoga gemilang dgn kerjaya..
semoga berjaya dan murah rezeki..
Amin



❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...